La mama dels arbres

La mama dels arbres ens transporta a una terra plena d’arbres, animals i aigua, on una nena descobrirà que fins i tot el gest més petit pot transformar el món. Un viatge visual i emocionant entre natura, esperança i comunitat que ens recorda la importància de cuidar allò que ens envolta.

En una terra rica i fèrtil on les persones viuen en harmonia amb la natura, la cobdícia d’altres humans farà malbé aquest equilibri i posarà en greu perill la seva riquesa natural. La petita Wangari i les dones dels poblats, decideixen fer front al desastre amb un senzill gest: Replantar d’arbres la seva terra. Una determinació colossal que la durà a plantar 30 milions d’arbres!

Inspirat del llibre Wangari i els arbres de la pau, sobre la història real de Wangari Maathai, activista ecologista i primera dona negra africana gratificada amb el Premi Nobel de la Pau.

COMPRAR ENTRADES

DIA i HORA

Dg 8 nov | 11h i 12h

Preu

Entrada general: 10€ Sòcies de Lluïsos 7€ Carnet Biblioteques: 9€

Durada

40 min

Companyia

Fes-t'ho com vulguis

Edat

A partir de 6 mesos

Start typing and press Enter to search